Ez egy stabil dolog az autóban, elvétve találkozunk meghibásodással, ha mégis akkor 90%-ban az olajcsere elmulasztásából fakadó problémákat javítunk, jellemzően a szeleptömb felújítása, cseréje jön szóba. Kevesen tudják, de a váltóban (jelen esetben az elektromos rendszer miatt) állandó áramlás van. Ez annyit jelent, hogy már gyújtáson bekapcsol a váltó elektromos olajszivattyúja. Az alábbiakban pár szó az olajcseréről:
Automata váltó olajcsere
A legtöbb gyártó mostanában már nem beszél örök életű váltóolajról, így van ez a volvo v60PHEV típusnál is, ahol -használatól függően ugyan-, de 90 000 km az intervallum.
A váltó olaj cseréje mindig is „kényes” téma volt. Sokat hallottunk ár az olajcsere után meghibásodott váltókról. Ezek a váltók javarészt a szakszerűtlen olajcserék áldozatai.
Szakszerűtlennek nevezem azt a fajta olajcserét, ahol leveszik a kartert, kicserélik a szűrőt, leengednek 3-4 liter használt olajat(ezzel a technológiával nem jön le több) és ennyi a munka elvégezve. A maradék 4-5 liter használt olaj viszont benne marad a váltóban.
Az általunk kínált olajcsere 99% hatékonyságú!
Ez annyit jelent, hogy a váltóban lévő összes olajmennyiség 97-99%-át ki tudjunk cserélni egy speciális powerflush technológiát alkalmazó gép segítségével.
Félreértés ne essék….az olajcsere nem csodaszer! Kisebb egyenetlenségeket kisimíthat, de egy hibás váltó nem fog tőle megjavulni. Sokan keresnek, hogy üt, ráz, nem vált, csúszik a váltó….ilyenkor mindig elmondom, hogy az olajcsere egy karbantartási és nem javítási művelet és sajnos már késő…